Thursday, August 27, 2009

tadi saya makan mcd.
oh burger belum makan lagi.
air dan fries sahaja.
lazat bila bulan puasa.
hari biasa rasa pun biasa2.
hehe.
makan sorok2 dalam bilik bukan pantry.
macam pantry.
ada sink.
tapi real pantry ada.
kat dalam opis.
jadi ini kira bukan pantry.
sebab ia di luar opis.
depan toilet.
ceritanya lain.
tutup pintu.
makan laju2.
macam orang salah.
kerusi pun takde.
tengok keliling.
atas bawah.
cctv ke.
macam bangang.
sejurus keluar selisih dengan bos.
dia tanya dah makan?
saya tengah bangang.
so saya gelak.
hahahahahahaha
gelak dah kantoi.
sambil jalan.
memang lurus macam pembaris.
itu namanya gurauan.
boleh guna bila bulan ramadhan.
kenapa yang tulus sangat?
adoi..
saya memang kena belajar etika komunikasi sosial.
terlampau polos.
mana la bos tau saya makan.
dia berkomunikasi.
saya berkongsi.
haih.

No comments: