Tuesday, October 27, 2009

sakit kepala.
sesiapa mahu smash kepala saya?
silakan.

dalam keluarga ini, watak saya seorang mekanik.membaiki kereta/motor/basikal/kereta mainan.cuma membaiki.bila mereka mahu beli kereta, mereka akan pergi pada salesman.bukan mekanik walaupun saya tahu pasal kereta.tapi bila rosak, bila minyak habis, mula cari mekanik bodo ni.

so saya kena figure out sesuatu supaya pelaburan pada kereta tak rugi.saya kena baiki apa yang patut.saya kena bagi solutions.

pada mereka, saya cuma seorang yang repair damages.penting di waktu sukar.

tapi cuma mekanik biasa waktu berkereta baru.

no we cant choose our family.so i rest my case.

note to mekanik - awak tak boleh marah.nanti customer lari.awak sayang customer awak kan?

2 comments:

alia kha. said...

lenny aku faham perasaan kau.aku adalah macam parasit.

lenny said...

ada parasit baik tuk manusia.