Friday, October 16, 2009

di luar manusia2 sedang gembira

dengan cuma beberapa langkah

aku dan mereka boleh berkongsi suka

tapi yang aku pilih sekarang adalah mengingati mu

di setiap hilai dan tawa mereka

yang aku pilih sekarang adalah suara mu

di sebalik berkumandangnya lagu2 raya

yang saku pilih sekarang untuk berada di ruang ini

dan menilik sejarah2 dengan mu

moment2 yang berlalu

kau adalah penyesalan paling besar dalam hidup



ok. baru lepas ditegur kerana berada di sini.

penyambut tetamu perlu di pintu menyambut tetamu.

bukan di sini ye laney.



bila kau pergi semua impian terpaksa dibina semula

kerana kau berada di semua mimpi2 bahagia

kau di dalam setiap cita2

kau benar adalah penyesalan paling besar

kerana setiap ada kamu

yang aku pilih adalah berdiam dan berteleku sendiri

memendam dan mencongak2 sendiri

yang aku pilih adalah sinis dan tak ambil peduli

sekarang aku sangat peduli ketiadaan kamu

sekarang aku benar sangat peduli

No comments: