Tuesday, November 2, 2010



aku masih tak percaya alia dah kawin. mungkin sebab aku tak tengok nikah. lepas ni kalau dia ada anak harap muka hensem macam alia dan ayu macam aji. susah la nak percaya. rasa macam pegi parti lepas tu makan steambot di rumah tumpangan thira. ke ini perasaan ikut mona n critt bulan madu. tapi kenapa malam sebilik dengan tad? eh tapi bukan berdua. tapi kadang2 rasa macam sesi get-together biasa gosip2 sambil dengar cite kelakar epit pasal dad dan tengok fid dengan fesyen tudung pelbagai gaya. diha plak tiba2 nak pakai kasut tinggi nak mampos tapi jalan terkepit tapi perasan gemok tapi makan budin diraja banyak nak mampos.

perangai macam ni bole kawin ke?



kesian aji



tapi semua orang cantik hari ni..

hari yang indah untuk orang-orang yang indah sahaja.

6 comments:

thira said...

perangai makan budin di raja tuh perlu di repeat. aku rasa budin di raja buat orang ketawa sambil makan. budin di raja.

lenny said...

kalau aku tau budin yang buat masa makan tu xtau la bole makan ke tak.

madihaha said...

aku tk jln tkepit dgn kasot tinggi nk mampos tu.tp bab mkn budin diraja tu mmg btul.
*kalu budin tu hensem misti kau mkn kn?*

illiani arifin said...

madihaha - nama menarik.

a'ah. kalau hensem komfem.

thira said...

budin pembuat puding. kau tak rasa berpantun ke kalau nak cakap "weh, jom jumpa budin yang buat puding tuh" atau "weh, kedai budin puding tuh bukak tak kau rasa" kata mei hua. hahahahahhahahaha.

alia kha. said...

lennyyyyyyyyyyyyyyyyy.aku da tahu cerita budin diraja.hahahahaahah.