Monday, May 24, 2010

kehadapan alia yang berada di kejauhan,

ketahuilah bahawa entri ini adalah hasil paksaan emosi kau yang tidak menentu itu.

ketahuilah juga yang aku ini tak berasa punya keperluan untuk menulis di sini sejak beberapa waktu lepas. sepertinya, segala rasa yang terwujud itu telah terperosok jauh ke satu sudut gelap, hamis dan kotor. makanya, telah aku putuskan tiada nyawa harus dibenarkan masuk ke sana. aku kira ini wajar..

tapi, kau tetap alia. sengaja atau tidak, bayangmu selalu menuntun aku ke sana tanpa belas. mungkin saja kemanusiaan aku telah pudar. mungkin saja keterbukaan kau terlalu mengesankan.

entri ini sekadar memenuhi tuntutan. sekadar mengingatkan yang aku sekali lagi seperti berbogel di hadapan kalian.

campak baju kau ke sini untuk aku pakai.

1 comment:

alia kha. said...

lenny kau turn me on.seriously.aww.