Monday, December 19, 2011

ada orang tanya kenapa berubah. aku diam. sungguh, aku takde jawapan untuk soalan itu. even sampai sekarang. intan pernah tanya soalan yang sama.

      • Illiani Arifin
        • aku slalu rasa too soon
        • atau rasa satu hr nanti
        • ke apa
        • atau tunggu satu miracle
        • pdhal islam tu logik bukan miracle semata2
        • aku rasa sama mcm solat cthnya
        • sekalipun x perfect tp cuba sampai berjaya
        • sbb tu la aku decide nk pakai tudung
        • i dont think i explain myself well
      • October 17
        Intan Suraya Hanapiah
        • well said i think...
        • which is true definitely...
        • alhamdulillah...
        • aku pun Arif dah sound..
        • memang aku janji ngan dia aku nak pakai tudung lepas aku kawin...
        • tapi ada benda yang aku nak settle kan sebelum aku bertudung...which is bullshit la if Allah tu boleh berkata2 direct ngan aku
        • :D
      • October 17
        Illiani Arifin
        • kan?
      • October 17
        Intan Suraya Hanapiah
        • what do u mean kan?
      • October 17
        Illiani Arifin
    • mmg la x sempurna tp lama2 bila kita biasa dan faham, ia akan sempurna la kot

      • yang aku tau, aku mau jadi lebih baik. jadi aku mulakan langkah dengan ini. kadang2 aku rasa x perlu pun nak explain pada sesiapa. tapi, bila orang buat andaian yang macam2.. dan kelaka dan sgt prejudis. aku rasa rimas. 

      • untuk aku, ini adalah langkah untuk baiki diri. dan ia bukan luaran semata-mata. aku kena usaha untuk baiki hati setiap waktu. dan usaha supaya tuhan kekalkan sampai habis waktu aku di dunia. 

1 comment:

Chrysalis said...

OMG! I cant believe you still have this in your head...i miss u buddy...truly am.