Friday, April 23, 2010

baik baca gosip dari berfikir yang bukan-bukan macam sekarang. baik bergossip dari melayan perasaan yang tak keruan sekarang. tapi, dari pagi tadi aku dah cuba teori ni. hasilnya masih juga berfikir-fikir tentang masa depan. esok. lusa. ahh..senang betul kepala ni diceroboh. senang.
tak. ini bukan pasal duit. ini pasal schizophrenia. rasa kelakar pula sekarang. rasa macam nak pergi karaoke pun ada. tapi dengan rm3 boleh buat apa. tadi baru menebalkan muka pinjam duit pada orang. sebab nak masuk ke sana perlu bayar deposit. jadi dengan gagahnya aku cuba meminjam. itu baru bahagian aku. kami dah bahagi tiga. aku mama dan pakcik aku. dengan perasaan yang aku pun tak tau apa, berbincang dengan dia supaya dapat dia menanggung 1 bahagian. lantaklah. nanti aku dah cukup duit, aku tanggung la semua bahagian tu. memang sekarang kalau nak ego akan tunggang langgang lah hidup. biarlah bertatih dulu perlahan-lahan. aku tak mahu nanti keluar suratkhabar mati kena tikam pula. hahaha..tapi ajal maut siapa tahu. dan kenapa aku gelak dengan kenyataan itu pun siapa tahu..

No comments: